Za nove, mlađe generacije govori se da su brze, da munjevito misle i da nemaju mnogo strpljenja za dugačke govore, tekstove, objašnjenja. Traže instant, ali kvalitetna rešenja.
Instagram je to shvatio na vreme i, prilagođavajući se konstantnoj promeni zahteva sve mlađih generacija, potpuno je u toku sa trendovima. Stoga je najavljen novi Instagram update koji će dovesti do promena u 2022. godini. Neke od promena koje će obeležiti ovu godinu na Instagramu su:
- PROMENA INSTAGRAM FEEDA
- REELS PREUZIMA DOMINACIJU NAD IGTV
- INSTAGRAM SHOP POSTAJE NORMA KUPOVINE
Promena Instagram Feed-a
Kod nas izmene još nisu pristigle, ali ovom inovacijom na Instagramu moći ćete da birate sadržaj koji će vam se pojavljivati na Feedu. Naime, zbog potrebe za sve većom transparentnošću i dostupnošću informacija, korisnici će klikom na ikonicu Instagram u gornjem levom uglu svog naloga moći da biraju:
- HOME (sadržaj koji u suštini sada negde vidite)
- FOLLOWING (sadržaj stranica koje vi pratite)
- FAVORITES (sadržaj stranica koje su vam omiljene)
Prednosti ove promene su u tome što će svaki korisnik Instagrama moći da vidi SVE objave svojih prijatelja, a i omiljenih stranica. A za one koji se profesionalno bave sadržajem na Instagramu organski reach će porasti ukoliko su u favorite stranicama svojih pratilaca. Dakle, postojaće izazov za kreatore stranica da se „uguraju“ na favorite feed svojih pratilaca!
Reels preuzima dominaciju nad IGTV
Video formati na Instagramu se objedinjuju oko Reelsa.
Različita istraživanja pokazuju da više od 90% korisnika interneta koristi video sadržaje, a procena je da će 2022. čak više od 80% vremena na internetu biti utrošeno na video materijale.
Stoga Instagram uvodi novine u vezi sa video sadržajem. Do sada ste mogli na svom Home Feed da gledate dugačke video materijale, dok video na Reelsu samo do 60 sekundi. Međutim, očekuju nas promene jer video snimci dugog formata prelaze na Reels format i na nekim profilia već mogu da se traju duže od minuta, a očekuje se da će promena biti takva da će moći će da se gledaju satima.
Takođe, na Reels ćete moći odgovoriti (comment) reelsom, što je još jedna od prednosti u odnosu na IGTV. Izazov za kreatore stranica je u tome da će više vremena provoditi snimajući video materijale dobrog kvaliteta.
Instagram Shop postaje norma kupovine
Online kupovina je nakon pojave pandemije doživela pravi bum! Instagram je, naravno, prateći promene i potrebe tržišta, ugradio u aplikaciju i Instagram Shop! Ove, 2022. godine očekuje se potpuni primat kupovine preko Instagrama. Zahvaljujući ovoj opciji, kupci mogu direktno da naručuju proizvode preko Instagrama.
Dakle, svi oni koji prodaju preko Instagrama, trebalo bi, ako već nisu, odmah da omoguće svojim kupcima Instagram Shop jer 2022. godina uveliko teče, procena je da mesečno čak više od 130 miliona korisnika koriste opciju Instagram shop. Dakle, pokrenimo se, uđimo u ovu Instagram promenu 2022. godine spremni jer će sve ove novine uskoro doći i kod nas!
Odvojite slobodno vreme, pratite kako to rade strani brendovi, posebno manji, istražujte sadržaj koji kreiraju i postavljaju i razmislite da li neku uspešnu priču možete primeniti na svoj biznis. Ako niste sigurni koji je pravi put za vas ili imate strah od isprobavanja noviteta, javite se našem malom timu i rado ćemo vam pomoći.